Wymiana młodzieży z Amsterdamem 03-09.06.2018 r.

20180606_123545

Oto relacja uczniów klas pierwszych LO z wyjazdu:

Dnia 3 czerwca rano przyjechaliśmy do Amsterdamu. Zostaliśmy odebrani przez goszczących nas Holendrów i pojechaliśmy do domów, by następnie spędzić wspólne popołudnie. Kolejnego dnia wraz z przewodnikiem zwiedzaliśmy Rijks Museum oraz miasto. Popołudnie znów spędziliśmy razem. Następnego dnia mogliśmy zobaczyć jak wyglądają lekcje w holenderskiej szkole. Mieliśmy możliwość dokładnie przyjrzeć się zajęciom. Później graliśmy razem w grę miejską podczas której w grupach chodziliśmy po mieście i robiliśmy zdjęcia w różnych miejscach. Popołudnie spędziliśmy całą grupą nad jeziorem. W środę pojechaliśmy pociągiem do Hagi, gdzie zwiedzaliśmy park miniatur Madurodam. Później pojechaliśmy tramwajem na plażę, gdzie miło spędziliśmy czas. Czwartek spędziliśmy w Zaanse Schans gdzie oglądaliśmy stare młyny i wiatraki. Ostatnie popołudnie i wieczór spędziliśmy razem, żeby nacieszyć się swoim towarzystwem przed wyjazdem. W piątek zwiedzaliśmy 2 muzea – dom Anny Frank oraz Muzeum Van Gogha. Później był ostatni moment żeby zrobić zakupy i nacieszyć się Amsterdamem. O 18 wyjechaliśmy z dworca autobusowego, a następnego dnia o 11 byliśmy już w Bielsku.Wszystkim bardzo podobał się wyjazd oraz pobyt w Holandii i każdy miło spędził czas.