
Nauka w szkole jest odpłatna, czesne płatne jest do 5. każdego miesiąca (wpisowe – 800 zł, przy przyjęciu do szkoły). Uczniowie klas I i II płacą czesne od września do sierpnia, a uczniowie klas III – od września do czerwca.
Zarząd Towarzystwa Szkolnego im. M. Reja może, na wniosek rodziców, udzielić zniżki czesnego według regulaminu (do pobrania poniżej). Procedura przyjmowania wniosków o zniżkę na czesne.
1) O zniżkę może ubiegać się uczeń przyjęty do liceum lub kontynuujący naukę.
2) Zniżkę przyznaje Zarząd Towarzystwa na okres jednego roku szkolnego w formie uchwały na podstawie wniosku.
3) Wniosek należy złożyć w sekretariacie szkoły przed rozpoczęciem danego roku szkolnego. Wniosek musi być złożony na druku przygotowanym przez Towarzystwo i musi zawierać oświadczenie o zarobkach. Wnioski można pobrać poniżej w wersji PDF lub z sekretariatu szkoły.
4) Zniżki przyznane z różnych tytułów sumują się, ale łączna zniżka nie może przekroczyć 50% kwoty czesnego.
Zarząd Towarzystwa Szkolnego im. M. Reja może, na wniosek rodziców, udzielić zniżki czesnego według regulaminu (do pobrania poniżej). Procedura przyjmowania wniosków o zniżkę na czesne.
1) O zniżkę może ubiegać się uczeń przyjęty do liceum lub kontynuujący naukę.
2) Zniżkę przyznaje Zarząd Towarzystwa na okres jednego roku szkolnego w formie uchwały na podstawie wniosku.
3) Wniosek należy złożyć w sekretariacie szkoły przed rozpoczęciem danego roku szkolnego. Wniosek musi być złożony na druku przygotowanym przez Towarzystwo i musi zawierać oświadczenie o zarobkach. Wnioski można pobrać poniżej w wersji PDF lub z sekretariatu szkoły.
4) Zniżki przyznane z różnych tytułów sumują się, ale łączna zniżka nie może przekroczyć 50% kwoty czesnego.